Articulu più vendutu, tela brillanti, cumpusizioni di poliester, sensazione ligera, trasparente, larghezza 150 cm, gonne per i zitelli

I prudutti

Articulu più vendutu, tela brillanti, cumpusizioni di poliester, sensazione ligera, trasparente, larghezza 150 cm, gonne per i zitelli

breve descrizzione:

1. Ha una bona transpirabilità , scintillante , Tessutu di vestiti per i zitelli, vestiti di performance , Tessutu di vestitu di vestitu , larghezza di 150 cm

2.Hè rinfrescante è respirabile, brillanti, ligeru, sensazione di l'aria, vestitu in modu assai elegante, larghezza di 150 cm.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

applicazione di i prudutti

1.Crystal organza hà una tessitura ligera è trasparente, cù una texture suave è sedosa è culori brillanti Hè adattatu per fà diversi vestiti d'estate per e donne.

2.U tissu d'organza hè ligeru è hà un effettu resistente à i UV, risultatu in una bona texture.Dunque, l'usu di organza per fà a robba hè ancu assai cumuni.

svavbab (3)
svavbab (2)

Chì sò e caratteristiche di u tissu nettu US?

L'organza hè spessu usata per copre satin o sita, è hè comunmente utilizata com'è un tela di moda per i marchi populari europei è americani.Hè assai adattatu per fà vestiti di nozze, vestiti formali, vestiti di performance, faldes è altri tessuti.Pò esse ancu usatu cù altri tessuti per cortini, tessili è altri scopi, facendu chì pare assai eleganti.

svavbab (1)

Puntu forte

L'organza hè un tipu di tela di filatu fattu di poliester o sita di mulberry cum'è materie prime, chì pò esse usatu per pruduce vestiti di travagliu high-end cum'è vestiti di nozze.Dunque, hè diventatu ancu a prima scelta per e donne chì amanu a bellezza.Di sicuru, l'organza ùn hè micca solu utilizatu per fà vestiti di nozze, ma ancu assai utilizatu in vestiti è accessori di travagliu.Attualmente, l'organza ùn hè micca solu adattatu per fà vestiti di nozze, ma ancu per fà parechji vestiti tridimensionali di moda.E ragazze ponu definitivamente portà cù personalità.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi